Fashionikon: Jessica Stroup



Nu är det säsongsstart för alla bra serier, kollade på dem nya avsnitten av Gossip Girl och One Tree Hill idag och imorgon kommer 90210. Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk mot 90210 i början, men sen när jag väl kom in i serien så tycker jag att den är bra. Tjejerna är så, hur ska jag uttrycka det, sig SJÄLVA! Vilket är toppen, inget fjanteri, jag är en snäll oskyldig prinsessa, dem är ärliga ibland tom bitchiga vilket jag gillar, så är det i livet. Påminner mig lite om mitt eget liv och min bästa vän Annette men det är en annan historia. I alla fall 90210 har en skådespelerska som jag avgudar, hon är så söt och hon har så cool stil. Hon är kanske lite för spinkig för min smak men cool stil har hon, en riktigt skön färgklick, hennes namn är Jessica Stroup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0