Spring Fashion Shows

Hej alla där ute, nu kommer dagens efterlängtade inlägg. Jag har tänkt visa er vårens mode enligt dem största designerna från hela världen, New York, Paris och Milano. Kollektionerna är helt underbara och inspirerande. Jag varnar er det kommer MASSA bilder nu hehe tycker om när det finns något att titta på. Se och njut, vill ni titta på fler fashion shows gå in på sidan www.nymag.com/fashion/fashionshows. Finns en himla massa kläder som man bara vill välja och vraka i, framöver kommer jag göra ett inlägg om bara Chanel och deras vårkollektion, helt lovely är den. Nu har ni något att se fram emot. Puss på er!

Christian Dior



Älskar den första outfiten, modellen har svarta byxor och en svart topp med guldiga paljetter sååå fint.



Marc Jacobs



Stella McCartney



Älskar hela denna kollektionen, den är så wearable, Stellan ROCKAR!

Carolina Herrera



Betsey Johnson



Denna bruttan är så cool och annorlunda, hennes kläder är verkligen så HON, flippade, hon är grym helt enkelt!

Michael Kors



Grym designer som vet vad han gör, passar verkligen in i Project Runway, hans kläder är impeccable som han brukar säga.

Miu Miu



Welcome to the dark side, sexig och stark kollektion.

Chloé



Så söt och romantisk kollektion, med volanger och rosetter, det gillar jag.

Zac Posen



Ljusa och sköna, sommriga färger blandat med elegant och svart.

Bagdley Mischka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0