Paljetter kanske?

Jag ha velat en ha en klänning med paljetter på väldigt länge nu, men av någon anledning så vågar jag inte köpa en. Jag är rädd att paljetterna ska trilla bort efter ett tag och då ser det inte så himla snyggt ut. Jag såg en klänning i stan för inte så länge sen och på den hade paljetterna trillat av, materialet undertill såg hemskt ut, men trillar dem verkligen bort om det är klänningar i bra kvalité? Jag kanske borde köpa en i alla fall? Jag sitter fortfarande inne på net-a-porter och dem har jätte söta paljettklänningar, still dreaming on about designer dresses, weeiii tänk om jag hade en i alla fall, då skulle det definitivt vara en av dem här. Fast priserna är helt skadade så jag kan ju fortsätta drömma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0