Outfit of the Day

Hej alla underbara, jag vill börja med att säga förlåt för att jag har varit så dålig på att skriva dem senaste dagarna, har varit sjuk och mått RIKTIGT dåligt. Vi var ute i fredags och efter det blev jag sjuk, tråkigt men sant. I alla fall jag lovar att det ska bli bättring på det! Vi var ute i fredags och då hade jag det här på mig:



1. Tubtopp, Cubus, 75 kr, VÄRSTA REA-kapet!
2. Leggings, Gina Tricot, 99 kr, vanliga matta leggings.
3. Stövlar, Skopunkten, 399 kr
4. Kofta, ONLY 99 kr, fladdermus-ärmar ska vara riktigt inne till våren, bra basplagg som lyxar till en vanlig outfit!
5. Halsband, H&M, 59 kr
6. Armband, Ur&Penn, 49 kr
7. Öronhängen, Ur&Penn, 49 kr
8. Diadem, Gina Tricot, 89 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste berömma dig för att du hittar så snygga kläder till så billigt pris!! :)

2009-01-11 @ 17:52:04
Postat av: Anonym

Måste berömma dig för att du lyckas hitta så snygga kläder till så billigt pris! :)

2009-01-11 @ 17:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0