Makeup with MAC



En makeup serie som jag verkligen vill rekommendera är MAC. Det är verkligen professionellt smink som håller bra kvalité. Själv har jag valt att investera i deras heltäckande puder, det kostade ca. 250 kr. Eftersom sminket är så dyrt valde jag att investera i just pudret eftersom det är basmink som jag använder ofta, ögonskuggor byter jag hela tiden, så det ansåg jag inte vara lika lönsamt. Pudret är jag jätte nöjd med, jag har MAC FIX nr NC35, det är egentligen puder och foundation i ett, som ger ett heltäckande och matt resultat som håller hela dagen samtidigt som det låter huden andas. Det är verkligen jätte bra, jag behöver nästan aldrig bättra på mitt puder, rekommenderas starkt, det är värt vartenda krona.



MAC:s nya ansikte uttåt är Fergie, här kommer hon på en bild med mitt puder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0